Como llegar

El Concejo de San Martín del Rey Aurelio está situado al Sur de la zona central de Asturias. Se encuentra en el centro de la cuenca minera del rió Nalón. Se constituye en concejo en 1837, aunque el territorio que forma el término municipal posee vestigios de estar habitado desde tiempos muy antiguos. Los primeros hallazgos que nos muestran la presencia de vida es un dolmen erigido en el III milenio antes de Cristo.

El concejo debe su nombre al Rey Aurelio, quinto monarca del Reino Astur, que trasladó su corte a estos lugares entre los años 768 y 774 al actual lugar de San Martín.

Para llegar hasta aqui, los medios de transporte mas utilizados una vez en asturias son los siguientes:

1. EN COCHE. Desde las autovías A-8 y A-66 tomar el desvío a Langreo (AS-I) y luego seguir los indicadores a El Entrego y Pola de Laviana. Entrar en la localidad de El Entrego.
2. EN TREN. Se puede llegar a El Entrego en FEVE y RENFE desde cualquier punto de Asturias. Y especialmente desde Oviedo y Gijón.
3. EN AUTOBÚS DE LÍNEA REGULAR. Desde Oviedo en los autobuses “Alcotán” y desde Gijón y Avilés en “Asturbús”.

INSERT_MAP

El conceyu de Samartín del Rei Aurelio ta asitiáu al sur de la zona centru d’Asturies. Alcuéntrase nel centru de la cuenca minera del ríu Nalón. Fórmase como conceyu en 1837, anque’l territoriu que forma’l términu municipal tien restos de tar habitáu dende tiempos mui antiguos. El primer restu que mos amuesa la presencia de vida ye un dolmen construyíu nel III mileniu enantes de Cristu.

El conceyu debe’l so nome al Rei Aurelio, quintu monarca del Reinu Astur, que treslladó la so corte a estos llugares ente los años 768 y 774 al llugar de Samartín d’anguaño.

Pa llegar hasta equí, los medios de tresporte más emplegaos una vez n’Asturies son los que vienen darréu:

1. EN COCHE. Dende les autovíes A-8 y A-66 tomar el desvíu a Llangréu (AS-I) y llueu siguir los indicadores a L’Entregu y La Pola Llaviana. Entrar na población de L’Entregu.
2. EN TREN. Pue llegase a L’Entregu en FEVE y RENFE dende cualquier puntu d’Asturies, especialmente dende Uviéu y Xixón.
3. N’AUTOBÚS DE LLINIA REGULAR. Dende Uviéu nos autobuses “Alcotán” y dende Xixón y Avilés n’Autos Sama o Autos Mariano.