Quienes Somos

A mediados de los años 90, un grupo de jovenes del concejo de San Martin del Rey Aurelio formaron la Asociacion Cultural Aula 18, dedicada al mundo del cine, especialmente del cortometraje.

Tras varias producciones, participar en numerosos certámenes y ganar en alguno de ellos, se dieron cuenta de la escasa difusión de su obra, al igual que la de todos sus colegas, fuera de los circuitos profesionales. Por ello, y para erradicar esto, decidieron convocar, en el año 1998, la primera MUESTRA DE CORTOMETRAJES de SMRA, lo que mas tarde, pasó a ser el CERTAMEN NACIONAL DE CORTOMETRAJES AULA 18, con una idea pionera, que consistía en hacer al público el único jurado, invitando a este a que visionase las películas y posteriormente las votase, otorgando, automaticamente, los premios.

Tal idea sigue vigente, en un certamen donde cualquier persona que tenga un cortometraje y desee que este sea visionado y juzgado está invitado a participar.

Quien Somos

A mediaos de los años 90, un grupu de xóvenes del conceyu de Samartín del Rei Aurelio formaron l’Asociacion Cultural Aula 18, dedicada al mundu del cine, especialmente del curtiumetraxe.

Tres delles producciones, participar en numberosos certámenes y ganar en dalgún d’ellos, diéronse cuenta del escasu espardimientu de la so obra, al igual que la de tolos sos colegues, fuera de los circuitos profesionales. Por ello, y pa camudar esto, decidieron convocar, nel añu 1998, la primer AMUESA DE CURTIUMETRAXES de SRA, lo que mas tarde, pasó a ser el CERTAME NACIONAL DE CURTIUMETRAXES AULA 18, con una idea novedosa, que consistía en facer al públicu l’únicu xuráu, convidando a ésti a que viese les películes y llueu votare, dando asina de mou automáticu los premios.

Esa idea sigue vixente, nun certame onde cualquier persona que tenga un curtiumetraxe y quiera qu’esti seya vistu y xulgáu ta convidáu a participar.