¿Retayos nes escueles infantiles? Non, gracies
La educación ye’l futuru d’un país. Amás nesti, que ta nos puestos más p’atrás na escala de la OCDE na materia, habría curiase al másimu. Sobremanera nes escueles d’Educación Infantil, onde s’apliquen les llinies pedagóxiques de vanguardia nes teoríes educatives. Lloñe de la educación clásica, son un auténticu modelu d’educación pa la independencia de los escolinos y escolines y la so integración social.
La formación a eses edaes tempranes condiciona tamién la personalidá de los futuros ciudadanos, polo que tien el duple efeutu que la d’años posteriores.
Los retayos na educación en xeneral van a la escontra de la cultura, la investigación y la preparación de los individuos pal so inxerimientu na sociedá.
Asturies nun pue siguir el modelu surdíu dende Madrid de retayos nel personal especializáu y d’alta calidá que constitúi’l profesoráu de los centros educativos.
Por una escuela pa toos, nun podemos xuganos l’anchor del futuru retayando nel presente.
Sedría contradictorio tornar l’esfuerzu fechu estos años. Si se quier que dea resultaos, habrá empobinase a facer más segura la so funcion práutica.
Retayando puestos de trabayu nesti tiempu de cris fondera non sólo nun se xenera emplegu sinón que se pierden oportunidaes d’una meyor capacidá de resistencia énte’l futuru inciertu que mos espera.
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