Una llingua de mil años
N’Asturies hai una llingua que tien mil años. Una llingua que sirvió durante sieglos como vehículu de comunicación ente la xente d’esta tierra. La llingua de los mios antepasaos, la de les mios raíces, la llingua d’un pueblu con una identidá y una cultura propia.
N’Asturies hai una llingua que tien mil años. Una llingua con unes pallabres que pa mi y pa miles d’asturianos son les pallabres más guapes qu’esisten, porque con elles aprendimos dende neños a da-y nome a les coses.
N’Asturies hai una llingua que tien mil años. Una llingua que tien que ser reconocía oficialmente pa garantizar la so sobrevivencia nel futuru.
N’Asturies hai una llingua que tien mil años y que ye parte fundamental de la vida de les persones que la usen. Y sólamente por esto, y porque «tien mil años», tenemos el deber de protexela.
¡Na prósima reforma del Estatutu d’Autonomía, l’asturianu llingua oficial!
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo