A la Virgen de Alba, patrona de Quirós
Dende l’altu la Madera / ente Siero y Xixón / vese el Gamoniteiru / muy ufanu y grandón / porque muy cerquina tien / la patrona de Quirós.
Non sé qué tien esta ermita / Virxen Bendita de Alba / que cuando toi dientro d’ella / ye primavera en mio alma.
Contentos tamos nosotros / güei en tu romería / sentimos la tu mirada / de amor y cercanía.
Tal como el Gamoniteiru / que nun te perdamos de vista / pa que’n nuestros corazones / haiga cantos a la vida.
Que terminen los abortos / y también la violencia / que nazcan tos los neños / en prestosa convivencia.
De rapacinos se llene / esta bendita montaña / pa que copien de Quirós / lo que más precisa España.
Xente de una sola pieza / como yera San Melchor / porque corazones partíos / nun los quier Nuestru Señor.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

