Llebaniegos y niébalos
Esto que los cabraliegos llaman llebaniegos a los vecines de Llébana, la comarca más al poniente de Cantabria. Y la Redonda Llebaniegu e un sitiu de Bulnes onde nel tardíu de pue que 1917 morrió de fríu Marcelino, un cazador del pueblu llebaniegu de Camaleño, por eso llámase asina. Diz que taba con poca ropa, como esos que corren agora pel monte.
Xentilicios con esa terminación hai muchos, solu n'Asturias tán andriniegu, gozoniegu, morciniegu, puroniegu... y na mera Cantabria masoniegu (del municipiu de Lamasón).
L'exónimu Llébana díxomilu a lo menos el sotrianu Eloy Fernández. Pero del topónimu Liébana, el qu'usan nel llugar, y no de Llébana, tien que vinir el xentiliciu niébalos, que e como sintí llamar, no m'alcuerdo agora en qué conceyu d'Asturias arriba, a los vecines de toa Cantabria, no solu a los llebaniegos. La metátesis (trafulcu de consonantes) ta clara: *liébanos > niébalos.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

