Escaeciendo la lotería
Colé güei de los telediarios, quiciabes los más fadios del añu. Pa la mayoría del personal representen la constatación del fracasu nel sortéu de la lotería, tantu si xuega por convencimientu como si lo fai como prevención del empachu de gulisma, y, si te señala la fortuna, ye improbable que te pille énte la pantalla.
Una pequeña noticia sobro la renta per cápita europea animóme a emplegar esi tiempu en visitar Eurostat, la Oficina europea d'estadística, que la so páxina web ofrez tou tipu de datos sobro les más estremaes facetes de la vida europea. Ellí, coles sigles GDP per cápita, de Gross domestic product, o lo que ye lo mesmo, renta per cápita, pude aportar a los datos de los cuatro años caberos pa los países de la Xunión, y tamién los d'aquellos que s'atopen en dalgún puntu del procesu pal so ingresu na mesma, como ye'l casu de Turquía, o Montenegro.
Ye una estadística na qu'España nun relluma, pela cueta, escurezse, y failo a niveles preocupantes, puestu que ye la peor de toos nel año caberu, 2020, nel que cae de 91 puntos a 84, teniendo a 100 como nivel promediu del conxuntu de países. Igualanos Islandia, pero ella cae a 121, esto ye, muévese notra división, o tamién los Estaos Xuníos, que lo facen a 145. Lo de nueso ye pa llorar, puestu que nunca llegamos a 100, y dalguno querrá consolase echando-y les culpes al covid, pero ye qu'esi bichu ataca a toos, naide se salva, y nós presumimos de campeones de la vacunación. ¿Entós?
Entóncenes quiciás seya que vivimos nun suañu continuu, al que mos lleven y mos caltienen los nuesos políticos; como aquel Zapatero que va dellos años poníase miu brétigu por superar a Italia en renta per cápita y disponía a blincar percima de Francia. Güei Italia avanza con pasu firme, dirixida por un convincente Mario Draghi, haza un futuru más seguru pa los sos habitantes mientes nós discutimos sobro construcciones ideolóxiqueas de nuevu cuñu que namái a unos pocos interesen, y beneficien.
España foi la más rápida en pedir y algamar los Fondos europeos de recuperación, de los qu'una primera partida de 10.000 millones d'euros podríen llegar ceo, daqué que, dende'l gobiernu, celebróse como una amuesa del nuesu gran nivel y conducencia nestos asuntos, dexando de llau que nun ye ello más que la espresión de la nuesa dependencia aguda, esto ye, de la nuesa probetería, en tolos sentíos.
Va haber qu'escaecer el Gordu y entamar a pensar nel Neñu.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

