La Nueva España » Cartas de los lectores » L'arte de la comunicación

L'arte de la comunicación

20 de Enero del 2022 - Raúl Suevos (Gijón)

Estos díes caberos puése reafitar ensin arrebol que la comunicación, la pública pa ser más esactos, ta nel candelabru, recordando a una vieya guapa nacional d'inmarchitable verbu. Y ye que los nuesos políticos, ayudaos por ciertos escribidores y comunicadores, dan, un día sí y otru tamién, munición pa que'l tirotéu partidista nun se detenga nin siquier nos fines de selmana. Somos una nación na que nun se construye porque los albañiles tán tol tiempu ocupaos en tirase los lladriyos a la morra colo que, ente baxes poles feríes y perdida d'insumos, nun hai forma de llevantar una casa.

La gran movida cabera vieno de la mano de les declaraciones del ministru Garzón al diariu británicu "The Guardian". Manifestaciones que tevi'l vagar de guetar y lleer, y en les que nun algamé a atopar casi nada refugable, tanto en rellación cola necesidá de amenorgar el consumu cárnicu n'España como tocantes a los efeutos dañibles de les macrogranxes. El Ministru entá tevo tiempu pa referise aponderantemente a la ganadería estensiva, con particular referencia a Asturies au, a estes, foi tamién criticáu por dalgunos medios y políticos el probe ministru.

Entós, ¿a qué tantu aruelu? D'entrada porque'l señor Garzón vien distinguiéndose por desarrollar campañes más llamatives qu'efeutives; y toes elles con un ciertu tufu d'eco-urbanismu alloñáu de la problemática real de la xente del campu, que, anque ye poca, representa, gracies al sistema eleutoral de nueso, un nada refalgable númberu d'escaños nes Cortes. Un campu que va yá mui caliente colos precios de la lleche, el llobu o, agora, el gasoil; de mou que cualquier asuntu rellacionáu corre'l riesgu de ser tomáu como munición pal combate partidista. Mal momentu y llugar pa la entrevista.

Ayeri la riña subió de tonu y les andanaes, yá nun importa si piedres o lladriyos, yeren llanzaes ente los miembros del propiu gobiernu, que caún, como ye lóxico, tien los sos intereses y trata de defendelos; y ehí se ve que l'agru ye cosa de los grandes partíos, con permisu de Vox y los Vaciaos, y que, pol contrario, Podemos nun paez mui interesáu, pues el so xardín ye más urbanita. ¿D'ehí el picu allegre de Garzón? Quién sabe.

Los espertos dicen que la esquierda va sofrir muncho nes convocaes eleiciones castellanes y el ministru de consumu, probablemente, va ser declaráu responsable por dalgunos pa xustificalo. N'Aragón Lambán yá se-y tiró al pescuezu, curándose en salú, y mientres dellos acuíferos van siguir cargándose de nitratos al tiempu que los nuesos dirixentes van continuar vocinglando, espelleyándose, o acuchillándose a caballu de la comunicación pública, esi arte que dalgunos, munchos, paecen desconocer.

Cartas

Número de cartas: 49013

Número de cartas en Diciembre: 136

Tribunas

Número de tribunas: 2176

Número de tribunas en Diciembre: 4

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador