La Nueva España » Cartas de los lectores » Muertu por falta d'helicópteru (1981)

Muertu por falta d'helicópteru (1981)

23 de Enero del 2023 - Ramón Sordo Sotres (Llanes)

Ello qu'esti veranu mucha xente sacó l'helicópteru del monte n'Asturias, pero va no muchos años l'asuntu era bien distintu.

El 13 de setiembre de 1981 acabó un montañeru nuna Marcha Regional de Veteranos de la Montaña de Asturias, la que diba d'Alles (el Valle Altu de Peñamellera) al pueblu llaniscu de San Roque l'Acebal. Según mi dixo un testigu pasaos unos años, paez que-y dio un infartu cerca tovía d'Alles pero el casu e qu'en vez golver p'atrás, siguió, siguió y siguió, tan y mientras los qu'andábamos delantre sintíamos qu'un hombre diba mal y que diba mal y que diba mal, jasta que morrió nel sitiu de Chicolás, ya cerca las casas de San Roque l'Acebal (oficialmente camín d'Uviéu, pa facilitar los trámites aministrativos).

Si cuando emprecipió a andar mal o cuando ya taba en mediu'l monte lu rescata un helicópteru, salva la pelleya, pero yo no sé si entós no bía estas aeronaves n'Asturias o qué pasaría.

Moralexa: no mos quexemos de que s'usen muchu los helicópteros, val más que volen sin necesidá, como pue que volen a veces, que no que no volen y acabe un montañeru como aquel día de 1981.

Cartas

Número de cartas: 45443

Número de cartas en Junio: 69

Tribunas

Número de tribunas: 2062

Número de tribunas en Junio: 5

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador