No son gigantes, son molinos señor Toni Cantó
Pues sí, señor Toni Cantó, o, a lo mejor prefiere reinventar su nombre y que le llamé Sr. Antonio Cantón, pues, como usted bien dice, todas las lenguas son inventadas.
Su ataque furibundo a la lengua asturiana y al presidente de Asturias no me cabe otra que enmarcarlo dentro de una manera de hacer "política" maliciosa, si es que no es usted un experto lingüista y conocedor de la historia y cultura asturianas.
Lo que usted dice ver son molinos, y no peligrosos gigantes que hay que derribar. La lengua y cultura asturianas tienen siglos de historia a pesar de encontrarse en un momento muy delicado para su supervivencia. Lo que fueron y todavía serán, si los asturianos quieren, no se puede negar.
Duelme como asturianu sentir declaraciones desti calter pa escontra la mio llingua llariega nuna persona que creo desoconoz la realidá d'Asturies y amás vien d'otra rexón d'España con cultura y llingua propies, la llengua valenciana.
Pamidea, les sos afirmaciones son difamar por difamar. Amás, el presupuestu designáu a la llingua asturiana no son millones, como diz, sinón unos pocos miles de euros.
Polo que paez ta asesoráu por Vox, o a lo menos utiliza los sos argumentos. ¡Ay, de la mio probe Asturies y de mi pobre España si xente como vusté son a conseguir el poder!
Espero que vusté nun siga, a estes altures, viviendo y folgando a costa los mios impuestos porque eso dolíame entá más.
Si dalgún dia vien per Asturies ta convidáu a una botellina de sidra y a sentir esta llingua inventada, pero, por favor, nun se quede, ya tenemos abondo colos pesáos de Vox
Perdón por emplegar esta llingua inventada per radicales. ¡Ah, si güela llevantara la cabeza... o Jovellanos, otru radical comunista!
La propera vegada que li escrigui li prometo fer servir la llengua inventada de la seua regió.
Un abrazu candial Toni
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

