La Nueva España » Cartas de los lectores » Pedro'l pacificador

Pedro'l pacificador

28 de Marzo del 2023 - Raúl Suevos (Gijón)

Acabóse la moción y yá son otros los aforfugos. Tres les imáaxes del Congresu, periclitaes cola rapidez que los tiempos modernos devoren casi tolo noticiable, por mui importante que pudiera paecer, son les guayaberes dominicanes, de factura probe por cierto, les qu'ocupen les sesiones de los telediarios dende Santo Domingo, see de la Cume Iberoamérica.

Ellí aportó, procedente d'otra cume europea'l nuesu presidente del Gobiernu. Ellí, en Bruseles, despachóse a gusto escontra'l líder de la oposición, a la par que lo facíen n'España los sos corifeos gubernamentales siguiendo les instrucciones de la secretaria d'Estáu de Comunicación, supongo, y con un usu y abusu de frases tan idéntiques, como vien siendo avezao dende que l'argumentariu de Moncloa dirixe les sos letaníes, que consiguen que'l mensaxe se diluya na sobreactuación que lleven a cabu toos ellos. Deberíen facéselo mirar enantes de que seya demasiao tarde, salvo que quieran tresmitir la so pertenencia a la familia de les cacatúes, psitaciformes pa los lleíos; imaxe francamente nociva en periodu eleutoral.

Nesta campaña posterior a la moción tien llamao l'atención el bombu que-y dieron dende'l Gobiernu a la visita que'l doctor Sánchez va cumplir a Pekín. Un empeñu nel que toos, siguiendo'l nomáu argumentariu, esfordigañaron el prestixu del amáu líder, el d'equí, non Xi Jinping, que nun ye sinon el reflexu del créditu y la influyencia qu'España tien nel ámbitu internacional. Nada menos.

Una visita de relevancia especial puestu que se realiza inmediato de la visita del líder chinu a Moscú, de la que nada tien trescendío más allá de la parafernalia de los actos oficiales, y na que foi posible sacar delles conclusiones tres el hieratismu de Xi y el rostru animáu d'un Putin otrora pétreu. Una deducción que mos lleva a pensar qu'ellí, en Moscú, roblóse'l acta de vasallaje de la Rusia de Putin respeutu a China. Una servidume radical nel planu comercial debío a les sanciones d'Occidente, y que yá veremos si va más allá, esto ye, nel planu político-militar.

Una cita, la española, que va servir, dicen, p'analizar la intencionalidá y estensión d'esi plan de paz chinu, que güei nun ye más qu'un esbozu, y quédase mui lloñe de la radical retirada de fuercies, compensaciones y tribunales pa los crímenes de guerra que propón l'encarceláu Navalny. Muncho oxetivu pa lo que representamos.

La realidá ye que Pedro, el pacificador, va cubrir un buecu mínimu nel plan de rellaciones públiques del Ministeriu d'Esteriores chinu, pero espera vendenos el productu como un "gran saltu alantre" tres el paseín con Biden. Ye lo qu'hai.

Cartas

Número de cartas: 49025

Número de cartas en Diciembre: 149

Tribunas

Número de tribunas: 2177

Número de tribunas en Diciembre: 5

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador