Aldous Huxley y la Obregón
Fo la noticia de la selmana, mui percima d'otros elementos del fragor políticu anguaño, en plena precampaña eleutoral. Y ye que la fía d'Ana Obregón, que pudiera paecer pastu pa prensa rosa, llueu, casi inmediatamente, saltó al ruedu políticu por aquello de la maternidá subrogada y la llei de reproducción humana asistida que rixe, ye un suponer, estos asuntos n'España dende'l 2006.
En munchos casos los esquisitos, porque nestos temas que toquen asuntos teóricamente fonderos siempre hay personal que se pon mui delicao, incidíen nel bienestar futuru de la neonata y dudaben del mesmu teniendo en cuenta la edá avanzada de la parturienta, perdón, de la madre llegal. Otros paecíen centrase no beneficiosa que diba ser la neña pa la estabilidá mental de la pernomada actriz, que recién tien perdío al so fiu.
L'asuntu pronto pasó a ser pelota pa xugar nel patiu de les Cortes y asina asistimos al posicionamientu de los partíos políticos principales, con dalgún movimientu sorpresivu sobro les declaraciones anteriores, y, alcordanza d'hemeroteca sobro les manifestaciones vieyes d'unos y otros, pues nesti tema tien habío dellos cambeos o evolución a lo llargo del tiempu; y lo que te rondaré...
Cabría añader qu'en toa l'amarraza, toos ensin exceición, dexaben nidia la so preocupación pol bienestar del bebé; el bien a protexer percima de tolo demás. Y miren ustedes, a min casi too me sonaba a un estudiáu exerciciu d'hipocresía, pues toos saben, políticos y comentaristes, qu'eso de la maternidá subrogada ye tarrén nel que namái dende una posición económica folgada (500 millones de dólares factura anualmente Florida) puese unu embarcar. Tamién que'l númberu de casos amonta ensin cesar, a la par que s'estanca o amenorga'l d'adopciones (el bienestar d'esos neños debe ser menos importante) y que, el tiempu valo confirmar, dientro de pocu, amás del vientre d'alquiler, va poder encargase la color de pelu y de los güeyos, amén d'escartar un bon númberu d'enfermedaes, como Aldous Huxley proféticamente describiera nel so peractual "Mundiu Feliz". Ye lo qu'hai.
Sorprendentemente, en toa esta hestoria, unos y otros supieron eslizase ensin malapenes rozar, magar les llamaes al bienestar del neonatu, l'asuntu del abortu. Un tema nel que los derechos del nasciturus desapaecen énte la voluntá suprema de la muyer a disponer del so cuerpu; derechu superior a tolo demás nesti casu. Y qué quieren que-yos diga, a min como que me rincha too un pocoñín, sacantes que lo que verdaderamente prevaleza seya el nuesu afán por llegar a esi mundu que Huxley mos describía.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

