Un hombre bravu
Vamos muchas veces al monte de carrilonada porque mos gusta, pero no va tantu la xente diba muchu per camines malos porque no tenía más igua.
Ello qu'un vecín del pueblu de Sobrefoz (Ponga) caminó, primeru, traínta y cuatro kilómetros pa dir a Cangues (Cangas de Onís dizse hoi más) y, dempués, otros traínta y cuatro pa golver a Sobrefoz; jézolo pa comprar nuna botica de Cangues la melecina que-y recetó el médicu pa so muyer. L'asuntu e qu'esto pasó nun tiempu en que no bía la carretera de Ponga sino camines peoniles malos, que taban al par de los ríos. Entamó a caminar el víspera, al escurecer, y a otru día taba otra vez en Sobrefoz a las nueve la mañana.
Dígolo otra vez: cuando no bía la carretera de Ponga, de noche y ocenas kilómetros p'abaxu, p'abaxu, p'abaxu, amás d'otras ocenas d'ellos p'arriba, p'arriba, p'arriba, que Sobrefoz ta un cachín altu.
El día 22 d'eneru de 1992 cuntómi esta hestoria Casto Martínez González, nacíu de Sobrefoz en 1900. Que la sepan los d'agora qu'hoi vivimos nun mundiu muchu más atopadizu.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

