Llatores

17 de Julio del 2023 - Raúl Suevos (Gijón)

Nun ye un pueblu, namái una parroquia a la salida d'Uviéu, camín de Mieres. Unes cuantes cases metanes un paisaxe de praos, con un vieyu palaciu y una ermita formosa dedicada a Santo Tomás. Con mui bona xente, según me cuenta'l mio amigu Urbano, que siempres la tien en boca, pero, más allá d'eso, nunca supiéramos d'ella sinon llega a ser porque'l rei Xuan Carlos otorgó-y el títulu de conde de Llatores al xefe de la so Casa Real, el xeneral Sabín Fernández Campos, cuando decidió despedilu. Un asturianu cabal y concienzudu que, amás de les competencies inherentes al cargu, cumplía'l llabor de ser el Pepitu Grillu del so egrexu señor, lo que lu caltenía, en ciertu grau, a salvu de cayer nes típiques borbonaes que xalonaron la fin del so reináu. Y ye que, dende los tiempos de Xulio César, ye sabío que fai falta que daquien-y recuerde a los purpuraos que son simples humanos. Ye lo qu'hai.

Ye, al paecer, dalgo connatural col poder, y nel casu del palaciu de la Moncloa hasta se fala del síndrome que, enantes o dempués, acaba por algamar a tolos sos inquilinos, y que tien como síntomas más evidentes l'alloñamientu de la realidá del país, y, nos casos más agudos, una tendencia nidia al descontrol na autoestima, como, paez ser, asocede-y al doctor Sánchez. Nun tienen ellí a un conde de Llatores y a dalu Pepitu Grillu, cabría cabildar.

D'esta especie de sicopatía qu'algama a los presidentes tuvimos cumplida esposición demientres el debate qu'enfrentó a los dos principales aspirantes a ganar les eleiciones vinientes; y ye que pudimos apreciar a un Sánchez que, aparentemente, muévese nun mundiu particular, seguramente formáu a partir de los enxuagaos informes que-y pasen los sos bien pagaos asesores, y les descripciones de los sos más allegaos colaboradores, enfrascaos neso que llamen pensamientu collaborativu, y que consiste n'estar rápidu y atentu p'aportar nos discutinios internos, de toa mena, el pensamientu que s'intuye más averáu al del líder. Y asina-yos va.

Vimos a un aspirante, Feijóo, que namái tevo qu'adoptar una posición reactiva a tolos intentos d'ataque del presidente n'exerciciu, como si ésti escaeciera que ye él quien ocupa la Presidencia. Daqué que namái s'esplica dende'l ñerviosismu que provoquen unes encuestes desfavoratibles, y tamién, nun cabe dulda, dende'l so narcisismu notoriu y la falsa creyencia de que esti sedría como los debates encorsetaos qu'hasta'l momentu tuvieran nel Senao.

A ver cómo lo arregla.

Cartas

Número de cartas: 49592

Número de cartas en Marzo: 169

Tribunas

Número de tribunas: 2194

Número de tribunas en Marzo: 2

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador