Un asesinatu, un embarazu y un besu
Con estes tres premises un bon novelista podría enguyar una historia al altor d’aquelles de la señora Christie y el so inolvidable detective, el señor Poirot, pero, nesti casu, la trama nun va de misterios sangrientos por resolver, anque de too hai, sinon del nexu de xunión d’estes, aparentemente, aiciones inconexes.
La cabera d’elles, el besu, ye la que tiñaza, tres l’aplaudíu Mundial ganáu poles neñes del fútbol, a la opinión pública española. Y ye que’l gañán que preside la Federación española, institución que los sos mandamases tienense distinguío siempres por una peralta y acrisolada moralidá -ironía asturiana- y que yá nel pasao recién tiense visto chapoteando en charcos mediáticos por el guetaos, nun tevo otra ocurrencia que, en medio de la esaltación del momentu, planta-y a una de les moces un picu nel morru, que non un morréu, un picu.
Cola que tá cayendo, el tal presidente podía habelo pensao un par de segundos, non más, con eso hubiera bastao pa contenese. Pero’l casu ye que, tres el emotivu picu, lióse la Dios es Cristo, castiza espresión que vien a dicir que tol mundiu se llanzó a pedir la tiesta, non del Bautista, pero sí del Rubiales, qu’asina se llama’l protagonista. Con particular belicosidá y prontitú per parte de les polítiques del ramu de la igualdá, esto ye, la Yoli y la Irene. Tan grande ye’l follón qu’a Feijóo, tres el so encuentru con SM malapenes-y prestaron atención. Ye lo qu’hai.
A min tol asuntu, como que me la sopla, sobremanera porque la interesada, la del picu, quitó-y importancia al asuntu, al entamu. Pero nun dexa de llamame l’atención el funcionamientu, manipulación, de la llamada opinión pública que, con esti picu mundialista, tien unviao a páxines interiores, a lo menos per un tiempu, al descuartizamientu lleváu a cabu pol ñetu de Curro Jiménez, y fíu d’otru actor, anque de menos postín que’l citáu. Un asesinatu que tevo, nel so momentu, la capacidá d’unviar al escaezu l’embarazu d’una novia ocasional de Bertín Osborne, quien agora, tres selmanes d’acosu mediáticu, vive otra vegada feliz na so soltería d’oru.
A min, de Rubiales, lo que me toca los pies ye’l so esparabán testicular nel palcu presidencial al llau de la Reina d’España, pero lo importante ye distraenos, que yá llegará la seronda, y pa entoncenes ye probable que nun tengamos abondos camelos pa facenos escaecer la situación real de la nación, y los aprietos que, caún de nos, probablemente, tengamos que pasar.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

