La Nueva España » Cartas de los lectores » Lo que pintamos n'Europa

Lo que pintamos n'Europa

15 de Diciembre del 2023 - Raúl Suevos (Gijón)

Les redes avísenme de que'l mio nome apaez en dellos periódicos europeos, dengún español, rellacionáu con otros cientos de roblantes d'una carta abierta al presidente Biden, pidiéndo-y que dea'l vistu bonu al emplegu del armamentu USA más allá de les fronteres ucranianes; una midida que podría significar la supervivencia de la propia Ucrania nunos momentos nos que'l bloquéu republicanu nel Congresu de Washington menacia con arronciar l'ayuda norteamericana. Ye lo qu'hai.

El casu ye que yo mesmu maravíyome de la singularidá del mio nome en tan amplia llista europea. Una rellación na qu'apaecen nomes de tolos estamentos de la sociedá europea y de cuasi tolos países de la Xunión. Una llista que, nel mio casu, naz del mio periodu como direutor de comunicación del Eurocuerpu, n'Estrasburgu. Una ciudá, perrica, que cuenta cola segunda see del Parllamentu européu, au s'aconceyen una selmana cada mes del periodu de sesiones; un Conseyu d'Europa, la desconocida, vieya y perimportante institución europea; el Tribunal de Drechos Humanos européu, y la Farmacopea europea; toa una riestra d'instituciones que lleven apareyao'l que na ciudá esistan más de cuarenta embaxaes de tol mundiu. Un negociu rondu.

Vien esto a cuentu de la importancia que'l gobiernu, y la propia interesada, y-tienen dao al nomamientu de la señora Calviño pa un puestu de dirección nuna institución europea, el Bancu d'Inversiones. Un nomamientu que nun tien servío pa poner n'evidencia -a lo menos yo nun lo percibí nos medios de comunicación- la indixencia absoluta que caltien España en cuantu a sees d'instituciones europees, o mundiales, que tamién les hai. La nuesa institución internacional principal, a lo menos pol interés amosáu, paez ser el sol mediterráneu, y esi, según va'l clima, paez tener tamién un percorríu perecederu.

L'Eurocuerpu, la institución a la que pertenecí temporalmente, cuenta con una plantilla de más de 700 persones; toes elles, quitando los franceses, un 30% más o menos, cuenten con sueldos internacionales, esto ye, bastante apetecibles, que gasten principalmente en vivir na ciudá, pagar los colexos de los fíos, viaxar pela redolada, too ello pa contentu del texíu económicu de l'Alsacia. Como facen el restu de miembros de les otres instituciones yá citaes. Un negociu codiciable.

La carta de la que soi firmante, y el nomamientu de la señora Calviño, son, siendo fundamentalmente diversables, amueses iguales de la falta de visión de l'aición exterior de nueso a tolos niveles, dalgo de lo que'l gobiernu anguaño nun ye más qu'heriede y continuador d'una política yá, desgraciadamente, asentada ente nós.

Nun son los puestos, son les sees, ¡mazcayos!

Cartas

Número de cartas: 49534

Número de cartas en Marzo: 111

Tribunas

Número de tribunas: 2194

Número de tribunas en Marzo: 1

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador