Winter is coming

18 de Marzo del 2024 - Raúl Suevos (Gijón)

La serie de más ésitu nos años caberos, "Xuegu de tronos", tenía como tema principal el mesmu que da títulu a esta tribuna, "Avérase l'hibiernu", o allégase, o aporta, o como vustedes quieran; el casu ye que se presiente, como daqué imposible d'enzancar, como un cataclismu énte'l que nada se pudiera facer, anque na serie, ente los dragones y el concursu de John Nieve, a la fin, los caminantes blancos son deteníos, y la vida puede siguir haza alantre.

N'Occidente andamos estos díes, dalgunos, abondo acoyonaos colo que se mos puede venir enriba si, como s'anuncia, el pallares viniente se produz un cambéu na dirixencia de los Estaos Xuníos, nel imperiu, en Desembarcu del rei. Un cambéu que trae'l nome de Donald Trump, y la esperiencia del so primer mandatu. Pa echase a tremar.

Nun hai que ser un eruditu, nin lleese "La decadencia d'Occidente" de Oswald Spengler, pa decatase qu'Europa lleva un tiempu cuesta abaxo, ainda cola maraviosa creación, magar lo que dalgunos digan, de la Xunión Europea. Casi too adquier una color desvaído, cuando non tenebroso. La política, otrora fonte de solución pa los problemes y temores del paisanaxe, paez que se tien camudao nun mecanismu simple al que'l pasu del tiempu tien cargao de ferrunu ensin que naide se preocupara d'engrasar, o anovar les pieces estropeaes.

La Xunión ye la mayor y meyor espresión de cooperación internacional que tienen conocío los sieglos. Dende la Comunidá Europea del Carbón y del Aceru, 1951, colos sos escarsos seis miembros, al xigante que ye anguaño, tienen pasao 73 años, d'ésitu podría añadese, pero agora son munchos los peligros que paecen acesmar nel camín. Y niún ye menor.

El pernomáu Pivote xeográficu de la historia paez que se tien desplazao haza'l Pacíficu llonxanu, lo que mos dexa arrequexaos, y l'osu moscovita, incapaz de facer frente a esa mesma deriva, decidió, va dos años, clavar les sos garres n'Ucrania, un país qu'espresara con clarencia los so deseyos d'incorporase a esí, pa ellos, prometedor Occidente. Una aición, la de los rusos, que mos devolvía a la situación anterior al Congresu de Viena de 1814 y los so alcuerdos, namái rotos poles aiciones de Hitler y Stalin nel sieglu XX.

Trump, y dalgunos n'Europa, menacien con abandonar a Ucrania, un país que, magar l'heroísmu de la so xente, por si solu nun puede facer frente a Putin. Si Europa nun ye a sofitar l'esfuerciu de Zelenski, y el so pueblu, vamos tar énte la entrada d'esi hibiernu representao polos caminantes blancos. Ye lo qu'hai.

Cartas

Número de cartas: 45580

Número de cartas en Julio: 41

Tribunas

Número de tribunas: 2069

Número de tribunas en Julio: 2

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador