La Nueva España » Cartas de los lectores » ...Y nun son profesión de riesgu

...Y nun son profesión de riesgu

21 de Marzo del 2024 - Raúl Suevos (Xixón)

Anque soi fiu del Cuerpu, esa ye la forma coloquial de referise a les persones que'l so proxenitor ye, o foi, miembru de la Guardia Civil, nunca tevi rellación cola Xefatura de Tráficu, o con dalgún de los sos componentes, pero cónstame que ye, ente les especialidaes estremaes nes que s'estructura la Benemérita, la que cuenta con más muertos n'actu de serviciu, nun digamos yá los accidentaos. Y pa llegar a esa conclusión namái ye necesario un repasu mental pequeñu a lo que la prensa mos aporta de forma cotidiana.

Vienme, casi tendría que dicir que me cute, la noticia del añu pasáu na qu'un motorista del Cuerpu s'interpunxo, conscientemente, n'Asturies, al coste de la so vida, énte la llegada d'un coche que podía llevase per delantre a un pelotón de mozos ciclistes aficionaos. Dámaso Guillén se nomaba. Unu más un d'esos sobro los que Josu Ternera s'entrugaba nun programa televisivu, ¿nun son voluntarios?

Ye una constante la del sacrificiu y la esposición de los componentes del Cuerpu a lo llargo del tiempu. Tamién la del so abandonu con independencia de l'alministración del momentu.

Ehí tenemos les noticies sobro l'estáu de ruina de dalgunos cuarteles a lo llargo y ancho del territoriu. Les penuries escolares que sufren los fíos en dalgunas rexones pol sinsentíu que supón el sistema d'enseñamientu del que mos tenemos dotao. Y los agravios comparativos con otros cuerpos de seguridá del Estáu. Ye lo qu'hai.

L'accidente de la otra nueche, con seis muertos, dos d'ellos guardies civiles, llega cuando aínda nun se tienen estenao los ecos de los asesinatos de Barbate, siguíos de noticies constantes sobro la impunidá cola qu'actúen los narcotraficantes naquellos llares, nos que los guardies civiles viven poco menos qu'atrincheraos nos sos cuarteles, espuestos al acosu constante de los delincuentes y quienes los sofiten.

Tampocu se tienen apagao los gritos de la manifestación del fin de semana pasáu en Madrid, na que se pidíen pensiones dignes y el reconocimientu de profesión de riesgu, dalgo colo que cuenten les policías municipales y les autonómiques, pero que, al paecer, nun merecen Guardia Civil, Policía Nacional y militares. ¿Ye un absurdu? ¿Un escarniu? ¿O simple desidia del Estáu? O lo que ye lo mesmo, de los so dirixentes.

¿Cuántos guardies civiles tienen que morrer pa que l'Estáu los tenga en cuenta? Resúltame vergonzosa, como ciudadán, la percepción de que, nun momentu nel que'l gobiernu fae gala, pente medies tou tipu de subsidios, d'una munificencia ablucante, nun tenga tiempo pa los sos guardies civiles.

Cartas

Número de cartas: 45573

Número de cartas en Julio: 34

Tribunas

Número de tribunas: 2069

Número de tribunas en Julio: 2

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador