La Nueva España » Cartas de los lectores » Georgia on my mind

Georgia on my mind

2 de Junio del 2024 - Raúl Suevos (Gijón)

Asina como suena, n'inglés, a munchos va-yos trayer a la mente una canción pernomada d'aquel virtuosu cantante norteamericanu del Blues; Ray Charles. Él foi quien-y dio percorríu col so estilu inconfundible, y, sobremanera, cola so capacidá pa tresmitir emociones, pues esta canción, escrita allá pelos años trenta del sieglu pasáu, algamó la gloria col timbre inimitable d'aquel ciegu de voz y manes prodixoses.

La pieza, que traducida como "Georgia nel mio pensamientu", va d'eso, de murría, d'alcordanza de la tierra nunca escaecida, de la patria chica, de la señardá, esa pallabra tan asturiana que respuende al "sentimientu de tristura que se tien pola ausencia de dalgo o de daquien" y que, nel casu de Ray Charles, referíase al estáu norteamericanu sureñu de Georgia. Un Estáu qu'años más tarde decidió adoptar la canción como himnu oficial. Coses.

La historia recuerda, en ciertu mou, a la nuesa "Asturies, patria querida", muncho más adaptada al cantu colectivu ella, como requieren los himnos. Pero la Georgia qu'estos díes ta en boca de munchos nel ramu de la política ye la Georgia Meloni, xefa del Gobiernu italianu, despreciada por, presuntamente, pertenecer a la ultraderecha, y estos díes, díes de campaña electoral europea, reclamada como posible socia por dalgunos, nun va muncho inimaxinables.

Hasta la señora Ribera, tiesta de llista socialista, amosóse abierta a esa posibilidá, si bien rápidamente plegó veles énte'l quilombu montáu na so casa. Tamién la impenetrable señora Von der Leyen la considera como susceptible de ser tenida en cuenta. Nun digamos los Populares europeos, de los que los nuesos formen parte, anque seya Vox quien ye'l so aliáu nel mesmu grupu del Parllamentu Européu; un grupu qu'ainda tien a la so drecha a los que seríen los auténticos ultras según l'arcu parllamentario, los de la señora Le Pen, los de la Lliga de Salvini, y los temibles de la Alianza por Alemania.

Ye una situación llamativa, anque non novedosa, en cuantu que les apretures que les encuestes agoren pal Parllamentu nuevu d'Estrasburgu señalen la necesidá de negociaciones a múltiples bandes pa llegar a alcuerdos sólidos y duraderos. D'ehí l'imperativu de cuntar cola señora Meloni, Georgia, a quien la obligación de repartir trigu una vegada acabao'l tiempu de la prédica paez que-y tien suavizao'l perfil políticu, llevándola a posiciones menos radicales de les que prometía; dalgo llamativo en rellación con quien mos gobierna n'España que, atenazáu pola diversidá y radicalidá de los so socios, paez surfear dende la socialdemocracia orixinaria hasta la esquierda populista radical d'anguaño. Ye lo qu'hai.

Cartas

Número de cartas: 45551

Número de cartas en Julio: 12

Tribunas

Número de tribunas: 2068

Número de tribunas en Julio: 1

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador