La Nueva España » Cartas de los lectores » Estenando la borrina

Estenando la borrina

25 de Julio del 2024 - Raúl Suevos (Gijón)

Tán aínda los analistes, y asina va siguir demientres un tiempu, discutiendo sobro si yeren galgos o podencos, como naquella fábula d'Iriarte que pasó a ser frase del acerbu verbal de los nuesos pás. Otros, más illustraos ellos, traten de discernir si tamos énte un casu de tactismu o tacticismu entemeciendo con ello lo qu'atañe a un cuerpu orgánicu o a la milicia, anque a vegaes dambos ámbitos actúen de forma similar.

El casu ye que la decisión, sorprendente pa dalgunos y lóxica pa otros, que'l líder máximu de Vox tomó tocantes los so alcuerdos de gobiernu col Partíu Popular, na mio opinión, ye un movimientu que vien a estenar la borrina na que s'atopaba somorguíáu tol nuesu sistema políticu, nel que dende va tiempu se fai de too, pa plasmu del sofríu ciudadanu, menos gobernar. Con esti rompimientu, más pasional qu'una simple ruptura, ya sabemos au s'alcuentra caún.

El partíu principal de la oposición va poder agora, "sin ataderes morales", dedicase a rebañar los votos en desamparu qu'entá queden de lo que fue Ciudadanos y que, dicen, nun aceutaben l'estigma d'asociase, anque fuera pente medies de terceros, con la drecha ultramontana. Agora yá tienen a un PP impolutu. Falta saber cuántos son.

Amás d'estos centristes teóricos, perdíos ensin rumbu nel mar procelosu de la política de nueso, los populares van poder escomencipiar a face-yos arrumacos a los, siempres dispuestos a recoyer nueces, muzos del PNV, tan progresistes ellos. Y, si falta ficiera, ¿por qué non? Los trabucaires de la vieya Converzencia, anguaño mocedá de Puigdemont. Y ye qu'un votu bien val una misa ¿nun yera asina?

Pel llau de la drecha el señor Abascal, a quien un populista d'última xeneración vien de birla-y 800 mil votos europeos, tamién afina'l so perfil lliberándose del PP y reafirmando una de les so bandieres principales, la Inmigración, una asuntu qu'a lo llargo del branu, cola llegada de cayucos a Canaries, ve siguir ferviendo y metiendo presión a la olla política española, y de pasu a la europea. Ye una apuesta a mediu y llargu plazu, que va costar entender a dalgunos, pero que dexa al partíu preparáu nel casu de que, como dalgunos abarrunten, mos atopemos en vísperes d'unes eleiciones anticipáes. Veremos.

Quédamos el doctor Sánchez, a estos altures ye ociosu falar del so partíu, que se tien declarao mui contentu cola separación de les dreches pero que, en realidá, pierde la segunda coartada, tres lo del CGPJ, pa meter al PP na so manida fachosfera, y que va tener que bregar, muncho, pa xustificar les so alianzes con filoterroristes ya independentistes, a cualos más xenófobos toos ellos. Ye lo qu'hai.

Cartas

Número de cartas: 45896

Número de cartas en Agosto: 161

Tribunas

Número de tribunas: 2078

Número de tribunas en Agosto: 6

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador