La Nueva España » Cartas de los lectores » La potencia d'una imaxe

La potencia d'una imaxe

30 de Octubre del 2024 - Raúl Suevos (Gijón)

Nun va muncho que pasó a meyor vida Josep Piqué, una gran empresariu, y dicen que meyor persona quienes lu conocieron, que tamién se desempeñó como ministru en delles ocasiones, con especial mención al so periodu como ministru d'Exteriores, lo que lu llevó nel branu del 2001 a recibir al presidente de los Estaos Xuníos a pie d'avión, el pernomáu Force One, nel aeropuertu de Barajas. Ellí, xunto a la escalerilla, otorgó-y enclinos de tiesta fonderos y repetíos al mandatariu yanqui, con quien el presidente de Gobiernu d'entós caltenía relaciones estreches, ensin llegar a encamase.

Les imaxes llueu se convirtieron en pastu de chistes y comentarios ácidos, creyo que la moda de los memes aínda nun s'estendiera, pal so alliviu, dalgo que, per otra parte, ye d'esperar viniendo de los alversarios políticos, siempre atentos a sacar punta a los detalles más pequeños. Ye lo qu'hai.

El llance, que foi base p'acusar a Piqué de servilismu, escureció demientres muncho tiempu la imaxe del home públicu, que la so trayeutoria foi manifiestamente brillosa, tiénse reproducíu na mio memoria cuando vi a Antonio Guterres, Secretariu Xeneral de Naciones Xuníes, ayeri en Kazán, una vieya ciudá rusa au s'axuntaben los miembros d'un grupu, los BRICS, que pretende facer frente políticu a Occidente, inclinase ostensiblemente al saludar a Vladimir Putin, l'home qu'ordenó invadir a la so vecina Ucrania ensin qu'esistiera provocación previa, y que poro s'atopa en busca y captura pola Corte Internacional de Xusticia, organismu dependiente de les NNXX. Difícil d'entender.

N'Ucrania, como nun podía ser d'otra manera, la presencia en Kazán, más allá del cabezazu posterior, tien sentao mui mal, amestando un puntu más de tracamundiu a la posición poco convincente que Guterres caltién tocantes al conflictu, tan pocu nidia como la so reacción dempués del ataque terrorista de Hamás, y ye pa pensar que, quiciabes, y magar el so llabor conducente y apreciáu demientres los años que dirixó l'ACNUR, el puestu de secretario xeneral vien-y grande en demasía.

Putin, xefe d'un Estáu con drechu de vetu nel Conseyu de Seguridá, tien inflixío, cola invasión d'Ucrania, el mayor güelpe de los años caberos al prestixu, yá esgonciáu, de la mayor y principal organización de seguridá con que cuenta'l mundiu, y lo menos que puede y debe facer quien ostenta la mayor representación de la mesma ye caltener una distancia prudente col heriede de Stalin, un demoniu pol que l'interesáu tien manifestao la so almiración.

El so xestu nun va servir p'amontar la seguridá de los hospitales y escueles ucranianos, baxo bombardéu constante de Putin.

Cartas

Número de cartas: 46516

Número de cartas en Noviembre: 248

Tribunas

Número de tribunas: 2103

Número de tribunas en Noviembre: 11

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador