Ataque a Irán, respiru pa Ucrania
Aínda fúmien los restos de les installaciones iraníes que tienen sío oxetivos del recién ataque aéreu de les fuercies armaes israelíes, y yá se pueden sacar unes cuantes conclusiones sobro los porqués, los cómo y los cuándo, y, en xeneral, llévenmos a afirmar que too, o casi too, entra dientro del guión xeneral de la fola de tensión desencadenada anguaño n'Oriente Mediu a partir del macroatentáu terrorista lleváu a cabu por Hamás el 7 d'ochobre de 2023.
Les tres entrugues xiren, anque pa dalgunos nun seya evidente, en redol al fechu de que nuna selmana llarga tenemos eleiciones nos Estaos Xuníos, au se va escoyer a un Cesar nuevu que va imponer la mayoría de los sos criterios sobro tol mundiu, y si sal cara, van quedar dos meses escarsos pa tratar de solucionar dalgunos problemes enantes de que Calígula y el so caballu entren nel Capitoliu; y si sal cruz, ye posible que'l señor Blinken cuente con más tiempu pa reconducir, de forma controlada, l'actual ciscu mundial.
Sicasí, l'ataque recién, acordies tolos nicios, cuntaba col vistu bonu, non namái de Washington, sinon tamién de Pekín, y quien tenía de recibir la guantada, Irán, foi sollertáu con tiempu abondo, qu'esta diba impactar na mexella drecha, ¿o yera la esquierda? Lo mesmu da, tratábase d'evitar muertos, y, de xacíu, de nun tocar, acordies coles instrucciones yanquis, nin el nuclear -dica agora- nin el petróleu.
Tienen sío les defenses aérees les más perxudicaes, lo que diba dexar la puerta abierta pal casu de que nel futuru vienente se faiga necesario golpiar otra vegada, pero tamién gran parte de les instalaciones au Irán fabrica les estremaes games de misiles y drones colos que tien golpiao a Israel, y que vien suministrando dende va dellos años a Hezbolah y Hamás, lo que, ye un suponer, va incidir direutamente nel númberu d'ataques que recibe Israel.
Y ye equí onde llega'l beneficiu pal pueblu ucranianu, que convien nun escaecer que lleva dos años sofriendo los ataques indiscriminaos, o meyor sedría dicir seleccionaos, escontra los sos hospitales, escueles y zones residenciales, ensin que, por cierto, se faiga la cobertura mediática de los ataques israelíes en Gaza y el Llíbanu. Un beneficiu marcáu pol posible corte del fluxu loxísticu de drones y misiles iraníes de los tiempos caberos, que cola destrucción provocada por Netanyahu van ver amenorgada la so producción demientres dellos meses.
Ye un bon día pa Occidente. La exa del caos formáu por Rusia, Corea del Norte, Irán y China debe ser la nuesa preocupación y medrana, anque dalgunos nun quieran güeyalo.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo