La Nueva España » Cartas de los lectores » ¿Qué foi de la UDEF?

¿Qué foi de la UDEF?

10 de Noviembre del 2024 - Raúl Suevos (Gijón)

Demientres un tiempu foi l'acrónimu más pernomáu d'España, Unidá de Delincuencia Económica y Fiscal; una unidá de la Policía Nacional dedicada a la llucha escontra la corrupción que punxo de moda aquel señor pequeñín y cabezudu que dende'l Palaciu de la Xeneralidá se dedicaba a asegurar el futuru económicu de los sos atoños, de forma tan concenzuda como'l so enfotu por desarrollar el nacionalismu escluyente ya insolidariçu qu'anguaño impera en Cataluña.

Y ye que'l señor Pujol, coles mesmes molt honorable president, soltó aquello de "¿qué coño ye la UDEF?" cuando lu informaron que taba siendo investigáu, él y tola so familia, por esa unidá policial. Muncho tien llovío dende entóncenes.

Adulces, los titulares pasaron a ser casi esclusivamente de la UCO, Unidá Central Operativa de la Guardia Civil, que nun ta tan especializada como aquella pero que, coles sos estremaes secciones, toca tolos palos con igual o mayor fondura, profesionalización y rixu que la UDEF, y, amás, paez ser más de la preferencia de los distintos xueces, que son, en definitiva, quienes los ponen a cargu de les diferentes investigaciones en calidá de policía xudicial.

¿Y esto por qué? Pues pa un observador esterno, como quien esto escribe, la clave taría nel secretu de les actuaciones, muncho más hermétiques y zarraes al escrutinio de personal ayenu a les mesmes, preferentemente si esti pertenez a la clas política, como los casos del coronel Corbí, nel so momentu xefe de la UCO, o'l coronel López de los Cobos, xefe de la Comandancia de Madrid, pueden refrendar.

Dambos xenerales futuribles y dambos cesaos direuta o vicariamente por Marlaska, coles sos carrieres cortaes abruptamente, magar toles victories xudiciales de dambos nel so ámbitu personal, pero que, xunto a la direición impuesta por Marlaska na UDEF, tienen llevao a la xudicatura a preferir nidiamente que seya la Benemérita quien desendolque les pesquises más complicaes y peligroses, les de la corrupción política. Ye lo qu'hai.

Tamos estos díes, otra vegada, énte una cascada d'informaciones a partir de los atestaos de la UCO, siempres secretos hasta qu'aporten a los xulgaos, y too paez indicar que'l Gobiernu se ve acosáu políticamente pola so debilidá nes Cortes, y xurídicamente poles diverses causes abiertes na vía principal d'Ábalos, y nel redol familiar del presidente del Gobiernu, y nada se diz de la UDEF, que sigue esistiendo, anque "domesticada" pol Gobiernu, y a min apéname que los sos miembros tean sufriendo les consecuencias de la dondura de los sos cuadros de mandu güeyando cómo, una vegada más, ye la Guardia Civil la deseyada polos xueces.

Cartas

Número de cartas: 46833

Número de cartas en Enero: 16

Tribunas

Número de tribunas: 2107

Número de tribunas en Diciembre: 5

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador