IV Congreso Mundial de Asturianía
Esti fin de selmana celebrose el IV Congreso Mundial de Asturianía en Villaviciosa. Tuvimos reuníos más de 40 centros asturianos de tol mundu, intercambiando idees, problemes y soluciones pa cómo llevar p'alantre los centros asturianos y da-yos proyección pal futuru, una xera difícil. Unos de los mayores problemes ye cómo atrayer a la mocedá que en munchos casos son nacíos ya fuera d'Asturie,s como ye'l mio. Cómo trespasa-yos esi sentimientu d'Asturiania difícil de definir pero que existe, doi fe d'ello.
Eso de l'Asturianía ye cosa rara, de mano porque paez nun tener nengún tipu d'incompatibilidá, puedes sentite casi cualquier cosa y sentite asturianu a la vez. Los mios nenos, catalanes de nacimientu y crianza, que sintieron en casa tola vida l'asturianu, vinieron a Asturies tolos años y vivieron, magar que sea nun requexín de la so vida, la cultura asturiana, tiénenlo
Nun hai muncho la mio neña que reside anguaño en Ginebra tando con un grupu d'españoles un d'ellos dixo-y:"Tu yes catalana, non?, y ella respuendio-y, sí, soi catalana y tu yes asturianu y de Mieres polo que paez, ye que'l mio pa ye asturianu ansina que yo también lo soi un poco".
Gracies al Gobiernu d'Asturies por recibinos con esa cordialidá y ciñu, nos ficistis sentir en casa, Adrián Barbón, Vanessa Gutiérrez, Olaya Romano, Gimena Llamedo y tolos demás, un abrazu candial y recordái que la comunidá asturiana somos una comunidá universal y tamos ehi pa char un gabitu por Asturies si fai falta.
Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.
Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:
Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo

