La Nueva España » Cartas de los lectores » Un ésitu, como cabía esperar, pero...

Un ésitu, como cabía esperar, pero...

5 de Agosto del 2026 - Raúl Suevos (Gijón)

Hasta'l tiempu cooperó, como tenía dicho l'Aemet, con nubes altes que enzancaben l'aición solar, en según qué circunstancia dañible pa la visión de los pilotos, y, como compensación, ensin vientu pa les maniobres aérees, Too perfectu, en suma, pa un público que, como tolos años, allegó masivamente a la cita aérea del branu xixonés.

La mío participación fo la de siempres, paséu d'inspección a media mañana y siguimientu posterior del espectáculu aéreu dende la pantalla de la TPA, la televisión del Principáu, que tresmite en direuto, con bonos resultaos visuales, debo dicir.

Nesa caminata, como siempres, chocóme especialmente l'ausencia de banderes españoles, tantu nel Muru como nos edificios del Paséu, y esti añu, tres l'apoteosis d'enseñes nacionales vivíu nun va un res cola Copa del mundiu de futbol, esta carencia faíse muncho más notoria, y a min, la decisión de llantar un gran mástil con ella nuna esquina del Molinón, au va ser güeyada los díes de partíu, nun me compensa del desiertu roxigualda que tolos díes observamos nel Muru. Ye lo qu'hai.

Nel aspeutu puramente aéreu, dóime cuenta del sofitu que'l festival recibe del Exercitu del Aire, que me paez lóxicu, pues l'eventu, pienso, supón una llantadera de vocaciones ente milenta neños qu'alleguen ca añu, padres mediante, a esti aconceyamientu popular, que, dende un par de díes enantes, yá tien nel Paséu puestos de venta d'artículos rellacionaos col tema militar. Bien.

Nel programa, pienso que perfectible, como casi toles actividaes, paezme que, como vimos cuando celebramos el Día de les FAS n'Asturies, un desembarcu de fuercies d'Infantería de marina nel arenal quedaría mui bien, y nun creyo que fuera en desterciu de la imaxe aérea del Festival. Too s'andará, supongo.

Güei l'Airbus A400 tiénse convertío na estrella del eventu, magar el vetustu Harrier y el "nuesu" Eurofighter, con unes cuantes pasaes énte l'ensame que lu esperaba nel Muru, dando oportunidá de güeyar la so maniobrabilidá y la enormidá del so tamañu, cola so cola xigantesca que lu fai fácilmente identificable ente los de la so especie, los de tresporte, y que, amás y desgraciadamente, los fueos qu'España sufre estos díes tiénenlu llevao a primer páxina de los telediarios pues, en Francia, equí ta en pruebes, yá entamaron a usalu como preséu escontra fueos. Que llegue llueu equí.

El branu vive, y los acontecimientos qu'en Xixón lu enmarquen tamién, y, como correspuende dende siempres, l'autoridá debe y puede aprovechar la oportunidá pa tresmitir el menxaje, sobremanera si esti ye constructivu.

Cartas

Número de cartas: 50451

Número de cartas en Agosto: 58

Tribunas

Número de tribunas: 2208

Número de tribunas en Julio: 3

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador