La Nueva España » Cartas de los lectores » "Diba mandate cien euros pero ya cerré el sobre"

"Diba mandate cien euros pero ya cerré el sobre"

25 de Abril del 2011 - Félix Richard (Oviedo)

Después de más de ocho días sin vernos, hoy os enviamos la siguiente carta, de la que hace tiempo, mucho tiempo os hemos remitido unos párrafos, por si quisieseis, queridos lectores, archivarla entera. Va, pues: «Queridu fíu: toy escribiéndote despaciu porque se que nun yes pa lleer deprisa. Si recibes esta carta ye que llegóte; si non, dícesmelo y mándotela otra vez. El tiempu por aquí, nin fu nin fa. Ya te mandé la chaqueta que queríes, pero dígote que el to tíu Pepe dijo que si la mandábamos con los botones puestos pesaría mucho y el envíu sería muy caru, así que quitámos-ylos y metímostelos en el bolsu de adientro. Por fin ya pudimos enterrar a to güelu, alcontrámoslu cuando lo de la mudanza, taba metíu en el armariu desde aquella noite que nos ganó xugando al escondite. Cuéntote que el otro díu explotó la cocina de gas y to pá y yo salimos disparaos pol aire y cayimos afuera de la casa, ¡qué emoción! Yera la primera vez que to pá y yo salíamos xuntos. Vino el médicu, pues yo tenía fiebre, púsome un tubín de cristal en la boca y díxome que nun podía hablar en diez minutos; to pá quería compra-y el tubu. Perdona la mala lletra y les faltes de ortografía, ye que yo cansé de escribite y ahora toy dictándo-y a to pá, ya sabes lo burru que ye. Y hablando de to pá, ¡qué orgullosu ta! Cuéntote que ahora tien un buen trabayu, tien cerca de 500 persones por debaxu de él: ye el encargáu de segar el cementerio. El otro día to pá leyó en el periódicu que, según les encuestes, la mayoría de los accidentes pasen a un kilómetru de casa, así que mudémosnos más lejos. Nun vas reconocer la casa. El sitiu ye muy guapo y ahora tengo llavaora, aunque no estoy muy segura de que funcione; ayer metí la ropa, tiré de la cadena, y desde esi momentu nun la volví a ver. La tu hermana Xulia, la que se casó con el su home, parió, pero como tovía nun sé de qué sexu ye, nun sé decite si yes tíu o tía. Si por fin ye nena, van llamala como yo; ella a la to hermana llamarála «mamá». La otra hermana, Pilar, ta embarazá de 8 meses, to pá preguntó-y si taba segura de que yera de ella. Y por último, el to hermanu Juanchu sigue tan despistáu como siempre: el otro día cerró el coche y dexó les llaves dientru; tuvo que caminar tres kilómetros p’allá y otros p’acá, hasta casa, por el duplicáu pa poder sacanos a to pá y a mi del coche. El to primu Paco casóse y pasa tola noche rezándo-y a la muyer porque dixéiron-y que yera virgen. A quien nunca más vimos per aquí ye al tíu Carlones, el que morrió el añu pasáu. Ahora el que nos tien muy preocupaos ye el tu perru, el “Puski”: empéñase en correr detrás de los coches que tan paraos. Bueno, fíu, si ves a doña Remedios, salúdala de mi parte; si nun la ves, no-y digas ná.To má que te quier, Carmina. P. D. Diba mandate 100 euros, pero ya cerré el sobre».

Con la que está cayendo, un pelín de coña marinera no viene mal. ¿Verdad que no?

Despedida y cierre por hoy. Érase una vez.

Cartas

Número de cartas: 45956

Número de cartas en Septiembre: 60

Tribunas

Número de tribunas: 2084

Número de tribunas en Septiembre: 6

Condiciones
Enviar carta por internet

Debe rellenar todos los datos obligatorios solicitados en el formulario. Las cartas deberán tener una extensión equivalente a un folio a doble espacio y podrán ser publicadas tanto en la edición impresa como en la digital.

» Formulario de envío.

Enviar carta por correo convencional

Las cartas a esta sección deberán remitirse mecanografiadas, con una extensión aconsejada de un folio a doble espacio y acompañadas de nombre y apellidos, dirección, fotocopia del DNI y número de teléfono de la persona o personas que la firman a la siguiente dirección:

Calvo Sotelo, 7, 33007 Oviedo
Buscador