Identifícate o regístrate

Diccionario General de la Lengua Asturiana (DGLA)

(*) Puede utilizar en sus búsquedas las grafías l.l y h.

Ser más malu que la quina ‘ser muy malo’

Llg. Ay (melu).

quina, la »

manferlán, el

<monfarlán [Ay.]. >

manferlán, el »

Adaptación a Internet del Diccionario General de la Lengua Asturiana de Xosé Lluis García Arias, espublizáu por Editorial Prensa Asturiana ente'l 01/03/02 y el 19/02/04. Esti diccionariu tien dos opciones de busca:

1- Busca d'un términu:
Introduza nel buscador la palabra que quier buscar y escueya la opción Buscar términu p'alcontrar la so definición nel diccionariu.

2- Busca dientro de la definición:
Introduza nel buscador la palabra que quier buscar y escueya la opción Buscar dientro de la definición p'alcontrar toles entraes nes qu'apaez la palabra nel diccionariu.
Si ta interesáu na edición impresa del diccionariu o alcuentra fallos na ferramienta que ponemos a la so disposición na rede pue ponese en comunicación con nós pente medies de la dirección de corréu pam@lne.es
Nes sos busques ha amestar tildes y otros caracteres como dieresis o ñ. Pa buscar una palabra con "che vaqueira" o con "h aspirada" tien d'emplegar los caracteres l.l y h.
Si quier buscar un sustantivu femenín o un axetivu femenín o neutru tien d'escribir la forma masculina.

Adaptación a Internet del Diccionario General de la Lengua Asturiana de Xosé Lluis García Arias, publicado por Editorial Prensa Asturiana entre el 01/03/02 y el 19/02/04.

1- Busca de un término:
Escriba en el buscador la palabra que desea buscar y seleccione la opción Buscar término para encontrar su definición en el diccionario.

2- Busca dentro de la definición:
Escriba en el buscador la palabra que desea buscar y seleccione la opción Buscar dentro de la definición para encontrar todos las entradas en las que la aparece la palabra en el diccionario.
Si está interesado en la edición impresa del diccionario o encuentra fallos en la herramienta que ponemos a su disposición en la red puede ponerse en comunicación con nosotros a través de la dirección de correo pam@lne.es
En sus búsquedas debe incluir tildes y otros caracteres como dieresis o ñ. Para buscar la "che vaqueira" y la "h aspirada" debe utlizar el caracter l.l y h. respectivamente.
Si desea buscar un sustantivo femenino o un adjetivo femenino o neutro debe escribir la forma masculina.